ჩემს ცხოვრებაში სასწაულები, საჩუქრები და სამყაროსგან საოცარი სიურპრიზები არ სრულება…

ჩემს ცხოვრებაში სასწაულები, საჩუქრები და სამყაროსგან საოცარი სიურპრიზები არ სრულება…

ძვირფასო მეგობრებო, მგონი სხვა განზომილებაში და საოცარ ნაკადში მოვხვდი 😍😍😍🥳🥳🥳🤩🤩🤩🤩🌈🌈🌈🌈🌈😍😍😍😍
ამდენი სიხარული, სიყვარული, ბედნიერება, აღტაცება, აღფრთოვანება და საოცრებების განცდა ერთად და ასე ერთმანეთზე მიყოლებით არასოდეს განმიცდია🤩🤩🤩🤩💎💎💎💎🌈🌈🌈🌈🧚‍♀🧚‍♀🧚‍♀😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖🎊🎊🎊🎊
ჩემს ცხოვრებაში სასწაულები, ჩუდოები, საჩუქრები და სამყაროსგან საოცარი სიურპრიზები არ სრულება🎁🎁🎁✨✨✨✨😍😍😍😍
ამჯერად, იოგის 6 თვიანი ულიმიტო პაკეტი მაჩუქეს და ძალიან მალე YogaRooms – ში დავიწყებ სიარულს. 🤩🤩🤩🤩💎💎💎💎🌈🌈🌈🌈✨✨✨✨🧚‍♀🧚‍♀🧚‍♀😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖🎊🎊🎊 ადერე იოგაზე ყოველთვის ვოცნებობდი, მაგრამ რეალურად მაშინ ჩემი სურვილის ძალა არც ისე დიდი იყო…თუმცა საკუთარ თავზე მუშაობას და ზედმეტისგან გათავისუფლებას შედეგი ყოველვის მოაქვს🙏🙏🙏🤩🤩🤩🤩💎💎💎💎🌈🌈🌈🌈✨✨✨✨🧚‍♀🧚‍♀🧚‍♀😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖🎊🎊🎊🎊
ძალიან გახარებული, ბედნიერი და ამავდროულად მადლიერი ვარ😍😍😍♥♥♥
დიახ, ოცნებები სრულდება✅
დიახ, ყველაფერი შესაძლებელია, რასაც გონება წარმოიდგენს✅
მოიშორეთ საზღვრები, ისინი მხოლოდ გონებაში არსებობს..!
სამყარო, თქვენი რესურსები და შესაძლებლობები უსაზღვრო და უკიდეგანოა🤩🤩🤩😍😍😍
და როცა გახსნილები ვართ იმ ყველაფრის მისაღებად, რაც ზუსტად ვიცით რომ გვინდა და ვოცნებობთ, ამ ყველაფერს ვიღებთ!!! და თან საუკეთესო ფორმით.🤩🤩🤩🤩💎💎💎💎🌈🌈🌈🌈✨✨✨✨🧚‍♀🧚‍♀🧚‍♀😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖🎊🎊🎊🎊🎯✅🙏😍🤩
მიყვარხართ ✨♥ ✨
და მინდა იცნობდეთ ჩემს ცხოვრებაში საოცარ, ბრწყინვალე და ნამდვილად ჩუდო გოგოს Lily Solo– მადლობა არ კმარა ამ სიხარულის და ასეთი საოცარი საჩუქრისთვის🤩🤩🤩🤩💎💎💎💎🌈🌈🌈🌈✨✨✨✨🧚‍♀🧚‍♀🧚‍♀😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖🎊🎊🎊🎊
მჯერა, რომ ჩვენ ერთმანეთს აუცილებლად შევხვდებით 😎😍
პ.ს. ეს ფოტო კი ძალიან შთამაგონებს ✨ ♥✨

49844910_1047791128742189_7033706484248608768_n

დატოვე კომენტარი